Pon - Sub 09:00-18:00
E-mail info@webmajstor.ba +387 61 770 876
Pon - Sub 09:00-18:00
E-mail info@webmajstor.ba +387 61 770 876

SEO

Istraživanje ključnih riječi

Sa svim govorima u svijetu SEO-a o sadržaju i društvenim signalima lahko je zaboraviti jednu malu stvar, koja je ipak osnova i temelj SEO-a, a to je pretraga ključnih riječi. Ne bismo pretjerali ako bi smo rekli da bez analize ključnih riječi nema ni SEO-a.

Naš SEO pristup

Počinjemo sa početnom SEO revizijom, uključujući i konkurentnu recenziju i istraživanje ključnih riječi. To nam omogućuje da izgradimo kohezivni plan projekta s jasnim obrisom za implementaciju, učinkovitost i uspjeh.

Kreiranje sadržaja

Sadržaj i SEO idu ruku pod ruku. Bez jednog ili drugog, učinkovitost i vaši napori ozbiljno su smanjeni. Na primjer, istraživanje vaših ključnih riječi neće učiniti mnogo ne upotrijebite li te ključne riječi u svom sadržaju. Stvaranje sadržaja bez znanja o tome što vaša publika traži ostavit će vas bez značajnijeg prometa. Osim toga, sadržaj visoke kvalitete je ono što vam zarađuje za povratne veze, a to je i ono što pretraživači pretražuju kada dođu na vašu web-lokaciju.
“Content is king ” — Bill Gates 1996

Gradnja linkova

Izgradnja linkova ili veza odnosi se na postupak dobivanja drugih web stranica za povezivanje na neku od stranica na vašoj web stranici. Izgradnja veza jedna je od mnogih taktika koje se koriste u optimizaciji tražilice (SEO), jer veze predstavljaju signal Google-u da je vaša web stranica kvalitetan resurs dostojan citiranja.

Šta je SEO?

SEO optimizacija je praksa povećanja količine i kvalitete prometa na vašoj web stranici putem organskih rezultata.
Da bi ste shvatili šta SEO zapravo znači, analizirat ćemo njene elemente:
Kvaliteta prometa. Možete privući sve posjetioce na svijetu, ali ako dolaze na vašu web stranicu jer im Google kaže da ste izvor za Appleove računare, a Vi ste u stvarnosti poljoprivrednik koji prodaje jabuke, to nije kvalitetan promet. Umjesto toga želite privući posjetitelje koji su iskreno zainteresirani za proizvode koje nudite.
Količina prometa. Nakon što dobijete prave posjetioce klikom sa stranica koje su rezultat tražilice, takav promet je što veći to i bolji.
Organski rezultati. Oglasi čine značajan dio mnogih stranica kao rezultat tražilice. Organski promet je bilo koji promet koji ne morate platiti.

Zašto Vam je potreban SEO?

Većinom web prometa upravljaju glavne komercijalne tražilice, Google, Bing i Yahoo. Iako društvene mreže i druge vrste prometa mogu generirati posjete Vašoj web stranici, tražilice su primarna metoda za navigaciju za većinu korisnika Interneta. To vrijedi bilo da Vaša web stranica pruža sadržaj, usluge, proizvode, informacije ili samo nešto drugo.
Tražilice su jedinstveni u tome što pružaju ciljani promet – ljude koji traže baš ono što Vi nudite. Ako tražilice ne mogu pronaći Vašu web stranicu ili dodati Vaš sadržaj u svoje baze podataka, propuštate velike prilike za usmjeravanje prometa na Vašu web stranicu.
Upiti za pretraživanje – riječi koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje – nose izvanrednu vrijednost. Iskustvo je pokazalo da promet sa tražilice može izgraditi ili srušiti uspjeh neke organizacije. Ciljani promet na web stranicu može pružiti publicitet, prihod i izloženost tržištu kao ni jedan drugi kanal marketinga. Ulaganje u SEO može imati iznimnu stopu povrata u odnosu na druge vrste marketinga i promocije.

On page Optimizacija

  • Formatiranje teksta
    (naslova, H tagova, interno linkovanje, dodavanje tagova slikama... )
  • Optimizacija HTML, CSS i JS koda
  • Organizacija web stranice
    ( izbor i količina slika, tekstova, video materijala i ostalog )
  • Poboljšanje brzine sajta

Off page optimizacija

  • Gradnja dolaznih linkova
  • Guest postovi
  • Marketing na društvenim mrežama

Kako članak dovesti do savršenstva

  • Ključnu riječ koristite u naslovu
  • Koristite ključne riječi u H tagovima
  • Radite na internom linkovanju
  • Dodajte tagove slikama
  • Dodajte opciju "Podijeli" na društvenim mrežama

Podešavanje oglasnih jedinica

  • Oglasi moraju biti prilagođeni svim uređajima
  • Odabrati odgovarajuću dimenziju
  • Podesiti pozicije i pratiti rezultate
Jednostavno ispunite obrazac u nastavku, nazovite nas ili pošaljite email.

Uvijek rado razgovaramo o onome što radimo i kako to može pomoći vašoj kompaniji. Kontaktirajte nas i započnite razgovor. Srdačno očekujemo Vaš poziv.

 E-mail info@webmajstor.ba,    webmajstor.ba@gmail.com

 Pozovite nas +387 61 770 876