SEO savjeti za bolju rangiranost web stranice

20/10/2020

Ovdje su neki od SEO koraka koje trebate poduzeti da vaša poslovna web stranica bude na vrhu Google pretrage.

Danas u vremenu kada se web stranice prave sa lahkoćom, mnogi brandovi okreću se internetu i usmjeravaju fokus i resurse na izgradnju ugleda svog online brenda. Iz tog razloga je konkurencija postala žestoka, a Google je gurnuo organske rezultate pretraživanja ka dole u korist plaćenih oglasa, pa je poslovnim subjektima teško ostati na vrhu rezultata pretraživanja i omogućiti klijentima da ih primjete. Rang vaše web stranice na Google-u odgovara tome koliko je vaša web stranica optimizirana za pretraživanje, odražava kvalitet sadržaja na vašoj web stranici i posljednje, ali ne i najmanje važno, koliko je popularna vaša web stranica. Poboljšanje svih tih aspekata dovest će do povećanja ranga vaše web stranice na Google-u i drugim tražilicama. Evo nekoliko uputa i praktičnih savijeta:

Postavljajte, SEO prilagođen i relevantan sadržaj

Provjerite je li sadržaj na web stranici relevantan za vaše klijente i redovito se ažurira i objavljuje. Ovo je glavni aspekt koji pokreće rang web stranice na tražilicama. Sadržaj kvalitete stvoren za namjeravanog korisnika povećava promet na web stranici i angažman korisnika, pa tako i povećava rangiranje web stranice. Također, imajte na umu da web stranice sa čestim ažuriranjima privlače više prometa od internet stranice koja stagnira.

Upotrijebite odgovarajuće ključne riječi

Jedna od najvećih grešaka koje čine mnoge web stranice je ciljanje pogrešnih ključnih riječi. Ključne riječi u osnovi su riječi koje posjetitelji koriste u tražilicama kako bi pronašli vaš sadržaj ili vašu web stranicu. Na primjer, ako prodajete cvijeće i naziv vaše web stranice je "MojaCvijećara.com", trebali bi ste upotrebljavati ključne riječi poput cvijeća, buketa, ruža i sl. To su riječi koje se odnose na naziv domene i riječi koje ljudi koriste za opisivanje vaših proizvoda i usluga. Ne zaboravite da ugradite iste te ključne riječi u sadržaj i meta oznake, i to uradite na mudar način. Napravite malu vježbu i razmislite kada bi ste tražili svoju web stranicu na internetu, tj vaše proizvode ili usluge, koje bi ključne riječi koristili tom prilikom? Odgovor na ovo pitanje može vam pomoći da dobijete drugačiju perspektivu prilikom odabira ključnih riječi. Ukoliko vam bude trebala pomoć sa istraživanjem ključnih riječi, budite slobodni i javite nam se putem kontakt forme.

Optimizujte vašu web stranicu

Tražilice koriste automatske kodove koji se nazivaju alati za indeksiranje za čitanje sadržaja na vašoj web stranici. Ako ovi tekstovi nisu lako čitljivi robotima za indeksiranje, bilo zbog toga što su ugrađeni u JavaScript kôdove ili zbog drugih razloga, alatima za indeksiranje postaje teško pročitati ih stoga će biti smanjen i rang vaše web stranice na tražilicama. Kako bi ste to izbjegli, provjerite je li sadržaj postavljen izvan JavaScript koda i sadrži li prave kombinacije ključnih riječi. Također, provjerite jesu li naslovi stranica što bliže upitu za pretraživanje za tu temu. Meta opisi i zaglavlja moraju biti tačni i odgovarati naslovu te teme. Oni također moraju biti jedinstveni za svaku pojedinačnu stranicu na vašoj web stranici.

Izgradite dobre linkove

Dobri linkovi povećavaju vjerodostojnost i autoritet vaše web stranice. Dobro je imati mnogo linkova, ali je također važno pribaviti te linkove sa popularnih i pouzdanih web stranica. Kada alat za indeksiranje tražilice otkrije linkove sa vaše web stranice na drugim autoritativnim web stranicama, povećava se autoritet vaše web stranice, a samim time poboljšava se i njen rang. Što je veći broj linkova sa web stranica koje su kvalitetne, to je bolji rang vaše web stranice na Google-u. Nemojte zaboraviti osigurati jednostavnu navigaciju na vašoj web stranici uz pomoć internih linkova. Dodavanje mape web stranice može biti vrlo korisno za Google robote kako bi pronašli sve linkove i sadržaje na vašoj web stranici.

Koristite društvene mreže

Web stranice odnosno društvene mreže kao što su Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Pinterest, YouTube sa njihovim ogromnim dosegom i uticajem u svim zemljama svijeta predstavljaju velike platforme za promociju vaših proizvoda i usluga. Djeljenje sadržaja i blogova na platformama društvenih medija daje vam kredibilnost.

Više o samom oglašavanju putem Facebook-a i kako pravilno podesiti kampanju pročitajte u tekstu https://webmajstor.ba/kako-pokrenuti-uspjesnu-kampanju/.

Neka vaša web stranica bude prilagođena mobilnim uređajima

Trebalo bi da ste ovo već apsolvirali. Iako prije tri godine mnogi od vas nisu, a tada responzivni dizajn nije bio signal za rangiranje. Sada ipak jeste!

Pogledajte slijedeće tri ključne statistike iz Google-ovih promotivnih materijala koji jasno ilustriraju važnost optimizacije za mobilne uređaje:

1.Danas više ljudi pretražuje na mobilnim telefonima nego na računarima.

2.Ljudi imaju pet puta veću vjerojatnost da će napustiti web stranicu ako nije prilagođena mobilnim uređajima.

3.Više od polovice mobilnih korisnika ostavit će web stranicu ako je potrebno više od tri sekunde za učitavanje.

Budući da više ljudi pretražuje na mobilnim uređajima nego na računarima, mobilni uređaj generira više pregleda stranice. Ako vaša web stranica nije prilagođena mobilnim uređajima, manje je vjerojatno da će se korisnici zadržati. Ako je vaša web stranica spora, možda čak ne dočekaju ni učitavanje stranice.

Brzinu vašeg sajta i prijedloge kako riješiti sporo učitavanje stranice možete pogledati na linku  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/.

Ovdje dodajte nepouzdanost i sporost mobilnih internet mreža, i znajte da vaša web stranica mora biti mišićava i prejaka zvijer naklonjena mobilnim uređajima ili možda nećete ni imati šansu kod potencijalnog klijenta.

Na samom kraju preporuka za tekst "Kako biti prvi na Google."

ZADNJE

01/12/2023
Beecreative.ba - izrada web platforme za freelancere

Beecreative.ba je ambiciozan projekat koji okuplja freelancere iz različitih oblasti, uključujući kreativnu industriju, IT sektor i administraciju. Ova platforma ima za cilj povezivanje freelancera sa malim i srednjim preduzećima koja povremeno trebaju angažovati stručnjake za različite zadatke.


23/11/2023
Stomatološka ordinacija Širbegović - Kako je biti prvi na Google-u?

Cilj kampanje je bio značajno povećanje organskog prometa ka web stranici ordinacije Širbegović, a glavne strategije su uključivale istraživanje ključnih riječi, pisanje visokokvalitetnih blog postova i njihovu optimizaciju za pretraživače.


05/09/2023
HUB387 - SEO optimizacija

Cilj kampanje je bio postizanje pozicija u TOP 3 rezultata na Google pretrazi za ključne riječi "coworking space" i "coworking space Sarajevo". Kampanja je uspješno ostvarena u roku od 6 mjeseci. U nastavku ćemo detaljnije opisati proces izrade i postignute rezultate.


Webmajstor je registrovan kao OD i na domaćem tržištu radimo na poslovima digitalnog marketinga. Naša specijalnostu su izrada web stranica, SEO i Google oglašavanje. Tim u Londonu radi na razvoju SEO software-a. 
Webmajstor trenutno nije u sistemu PDV-a.
Kontakt
Džemala Bijedića 279, Sarajevo
71-75 Shelton Street, London
+387 61 456 453
Informacije
Politika privatnosti
Zakaži sastanak/konsultacije
Analiza web stranice
SDM seminar
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram